Oto lista największych banków w Stanach Zjednoczonych według aktywów w 2020 roku

Oto lista największych banków w Stanach Zjednoczonych według aktywów w 2020 roku
Category: Konto Bankowe
16 marca 2021

Oto 10 największych banków w USA pod względem aktywów, wraz z kluczowymi informacjami na temat tego, jak się tam dostały, dokąd zamierzają pójść w przyszłości i jak mniejsze banki mogą finanso konkurować w branży.

1. JPMorgan Chase – 2,74 biliona dolarów

Docierając do konsumentów ze świadomością cyfrową i wprowadzając sztuczną inteligencję do swojej oferty, JPMorgan Chase był w stanie wyprzedzić swoich konkurentów. JPMorgan odgrywa długą grę, pozyskując milenialsów za pośrednictwem kanałów cyfrowych – i ma nadzieję, że później przekształci ich w klientów o wyższej wartości.

Ponadto JPMorgan intensywnie inwestuje w technologie bankowe i może pochwalić się największym budżetem technicznym spośród wszystkich banków w 2019 r., Wynoszącym 11,4 mld USD. Głównym celem tych funduszy jest identyfikacja przypadków użycia w celu wdrożenia sztucznej inteligencji, takich jak umożliwienie klientom bankowości inwestycyjnej dostępu do raportów analityków i informacji giełdowych za pośrednictwem asystentów głosowych.

2. Bank of America – 2,38 biliona dolarów

Bank of America był w stanie obniżyć koszty i przyciągnąć młodych użytkowników, dostosowując strategie do ery cyfrowej. Zdigitalizowane oddziały banku – które umożliwiają klientom dostęp do bankomatów zbliżeniowych i łączenie się z call center za pomocą technologii wideokonferencji – doświadczyły połowy ruchu w pobliskich oddziałach zaledwie pięć miesięcy po uruchomieniu w 2017 roku.

Oferowane wyłącznie przez Bank of America usługi cyfrowe, Zelle i Erica, na nowo zdefiniowały również ofertę firmy dla klientów bankowości detalicznej. Zelle umożliwia użytkownikom cyfrowe wysyłanie płatności w czasie rzeczywistym do przyjaciół i rodziny, a integrując tę ​​funkcję ze swoją aplikacją mobilną, Bank of America otworzył drzwi do większego zaangażowania konsumentów.

Bank of America odniósł również sukces dzięki asystentowi głosowemu Erica, który zapewnia klientom możliwość dokonywania płatności peer-to-peer oraz płatności rachunków. Od oficjalnego uruchomienia w 2017 roku Erica przekroczyła 7 milionów użytkowników rocznie.

3. Citigroup – 1,96 biliona dolarów

Przez trzy lata z rzędu Citibank był uznawany przez firmę Kiplinger’s Personal Finance za „Najlepszy bank dla rodzin o wysokiej wartości netto”. Klientom, którzy mają 200 000 USD na rachunkach depozytowych, emerytalnych i inwestycyjnych, bank przyznaje im dostęp do pakietu Citigold.

Badanie przewagi konkurencyjnej w bankowości mobilnej przeprowadzone przez Business Insider Intelligence pokazuje również, że Citi zajęło pierwsze miejsce pod względem funkcji bankowości mobilnej według oceny konsumentów. Citi odnotowało ogromny wzrost liczby użytkowników bankowości cyfrowej w 2019 r. – o 11,3% rok do roku – a liczba użytkowników mobilnych wzrosła dwukrotnie, do 22,4% r / r. Ten wzrost, w połączeniu ze wzrostem do 50% elektronicznych deklaracji klientów firmy, pokazuje, że Citi zapewnił sobie pozycję jednego z najlepszych banków w USA.

4. Wells Fargo & Co. – 1,89 biliona dolarów

Wells Fargo idzie w ślady największych konkurentów, docierając do millenialsów za pośrednictwem usług bankowości mobilnej. Płać za pomocą Wells Fargo to usługa mobilna, w której użytkownicy mogą uzyskać dostęp do najczęściej używanych funkcji płatności przed zalogowaniem się do aplikacji. Ponadto aplikacja Wells Fargo Greenhouse pomaga klientom uprościć rachunki i śledzić wydatki.

Wejście na rynek płatności zbliżeniowych umocniło również pozycję Wells Fargo jako wiodącego banku. Ponieważ 78% ze 100 najlepszych sprzedawców w USA akceptuje transakcje zbliżeniowe, udostępnianie zbliżeniowych kart kredytowych i debetowych pomaga przyciągnąć użytkowników preferujących cyfrowe metody bankowości – a według Business Insider Intelligence 44% konsumentów w USA preferuje płatności zbliżeniowe.

5. Goldman Sachs – 925 miliardów dolarów

Od momentu uruchomienia Marcus, banku internetowego, który oferuje klientom niezabezpieczone pożyczki o stałym oprocentowaniu, bez opłat i wysokodochodowe rachunki oszczędnościowe, Goldman Sachs stał się jednym z największych banków w USA. Gigant bankowy dokonał kilku przejęć dla Marcusa, w tym aplikacji do zarządzania finansami osobistymi Clarity Money.

Clarity Money było wczesnym krokiem Goldmana w celu włamania się do branży bankowości wyłącznie cyfrowej i umożliwia użytkownikom otwarcie konta oszczędnościowego Marcus bezpośrednio za pomocą urządzenia mobilnego.

Firma nawiązała również współpracę z Apple, aby opracować wspólną markę Apple Card – dając użytkownikom, którzy mają powiązanego iPhone’a, dostęp do nagród, funkcji zarządzania pieniędzmi oraz możliwość wyboru karty cyfrowej lub fizycznej.

Pozyskiwanie i inwestowanie w startupy i inne biznesy, w połączeniu z decyzją o poszukiwaniu nowych sposobów integracji technologii z istniejącymi usługami bankowymi, pozwoliło Goldman Sachs stać się jednym z największych banków w USA.

6. Morgan Stanley – 875 miliardów dolarów

Po przejęciu Solium Capital, globalnego dostawcy oprogramowania jako usługi do zarządzania akcjami, sprawozdawczości finansowej i zapewniania zgodności, Morgan Stanley uzyskał dostęp do nowych technologii i pracowników pokolenia milenialsów, którzy wprowadzili firmę na rynek bankowości cyfrowej.

Przewiduje się, że do 2030 r. Milenialsi w Ameryce Północnej będą kontrolować globalne aktywa o wartości 20 bilionów dolarów, a Morgan Stanley patrzy na młodych klientów Solium jako na swoich przyszłych zamożnych klientów.

Ponadto Morgan Stanley nawiązał współpracę z Box, usługą zarządzania treścią w chmurze, aby uruchomić „Digital Vault”, zaszyfrowaną platformę opartą na chmurze, która umożliwia klientom zarządzającym majątkiem firmy Morgan Stanley łatwe udostępnianie dokumentów finansowych. Działalność firmy w zakresie zarządzania majątkiem stanowi już 44% jej przychodów, a „Digital Vault” ma jeszcze bardziej przyspieszyć ten segment.

7. US Bancorp – 475 miliardów dolarów

US Bancorp, spółka macierzysta US Bank National Association, zajęła miejsce na liście czołowych amerykańskich banków dzięki swojemu zaangażowaniu w konkurowanie z gigantami technologicznymi wkraczającymi do branży bankowej.

Po tym, jak Facebook, Amazon, Apple i Google ogłosili chęć uruchomienia usług bankowych, US Bancorp zdecydował się ulepszyć własną technologię. Według Business Insider Intelligence, Terry Dolan – dyrektor finansowy US Bancorp – powiedział, że bank planuje współpracować z fintechami w celu utrzymania konkurencyjnej technologii bankowej.

8. Usługi finansowe PNC – 392 miliardy dolarów

PNC Bank jest znany jako czołowy bank w USA, ponieważ oferuje klientom specjalistyczne korzyści i usługi, jednocześnie opracowując oryginalne produkty. W 2017 roku PNC zaczęło oferować opcje płatności mobilnych klientom korporacyjnym, którzy posiadają komercyjne karty Visa – umożliwiając im wykorzystanie popularnych portfeli mobilnych, takich jak Apple Pay.

Dodatkowo w 2019 roku PNC pilotowało karty kredytowe z wartościami weryfikacyjnymi karty, które są okresowo odświeżane w nadziei na walkę z oszustwami. Oszuści mogą stosunkowo łatwo odgadnąć trzycyfrowe kody CVV ze względu na ograniczoną liczbę permutacji; ale okresowe zmiany CVV sprawiają, że skradzione dane są mniej wartościowe.

9. TD Bank – 384 miliardy dolarów

Oprócz posiadania rozległych wpływów za granicą, TD Bank stał się jednym z największych banków w USA dzięki integracji sztucznej inteligencji i wykorzystaniu technologii cyfrowej.

TD Bank nawiązał współpracę, aby uruchomić w Kanadzie Clari, chatbota opartego na sztucznej inteligencji. Clari odpowiada na pytania klientów za pośrednictwem wiadomości tekstowych i powiadamia ich, kiedy należy zapłacić kartą kredytową lub ile wydali w danym sklepie. Chatboty zmniejszyły liczbę połączeń, a sukces Clari w Kanadzie prawdopodobnie wpłynie na TD Bank na opracowanie chatbota dla oddziałów w USA.

W ramach innego partnerstwa TD Bank nawiązał współpracę z dostawcą fintech Amount, aby wykorzystać swoją technologię pożyczek cyfrowych, która obejmuje zestaw narzędzi, w tym wykrywanie oszustw i weryfikację konta.

10. Capital One – 373 miliardów dolarów

Pomimo niedawnego wycieku danych, Capital One nadal zdołał znaleźć się na liście największych amerykańskich banków, prawdopodobnie ze względu na ciągłe zaangażowanie w cyfrową transformację.

Capital One zwiększył liczbę personelu technologicznego z 2500 w 2011 r. Do 9000 w 2019 r., Uruchomił Eno – swojego chatbota opartego na sztucznej inteligencji, podobny do Erica z Bank of America – i jest w trakcie wieloletniej migracji swoich narzędzi do tworzenia oprogramowania. do chmury.

Capital One przejął również fintech United Income w 2019 roku, platformę cyfrową, która oferuje usługi zarządzania majątkiem dla osób przechodzących na emeryturę. Fintech łączy w sobie zarówno możliwości technologiczne, jak i ludzkie, takie jak zapewnienie dostępu do zespołu zarządzających majątkiem – czyniąc go atrakcyjnym dla konsumentów, którzy nadal pragną interakcji międzyludzkiej.

Jak mogą konkurować małe banki?

Wejście w branżę bankowości cyfrowej ma kluczowe znaczenie dla mniejszych firm, które chcą zostać głównymi bankami w USA. Neobanki – banki wyłącznie cyfrowe, które nie są powiązane z tradycyjną technologią bankową ani drogimi fizycznymi oddziałami – zyskują na popularności w Stanach Zjednoczonych i zapewniają w pierwszej połowie 2019 roku rekordowe 2,5 miliarda dolarów finansowania na całym świecie.

Chime, neobank z siedzibą w San Francisco, potrzebował około czterech lat, aby dotrzeć do miliona użytkowników w 2018 roku. Od tego czasu pozyskał ponad 4 miliony użytkowników – czterokrotnie zwiększył swoją bazę użytkowników w ciągu zaledwie jednego roku. Konkurencja ze strony banków działających wyłącznie w technologii cyfrowej ostatecznie zmusi liderów tradycyjnej bankowości do zmiany praktyk i ofert bankowych ze względu na rosnące cyfrowe wymagania konsumentów.

Chcesz uzyskać więcej powiązanych badań bankowych?

Insider Intelligence publikuje bogactwo raportów badawczych, wykresów, prognoz i analiz dotyczących branży bankowej. Możesz dowiedzieć się więcej o dostępie do wszystkich tych treści tutaj.

A oto kilka powiązanych raportów bankowych, które mogą Cię zainteresować:

  1. The Rise of Banking-as-a-Service, który analizuje korzyści, jakie banki mogą uzyskać, oferując platformy BaaS, omawia już odnoszących sukcesy graczy w branży i rekomenduje strategie przejścia na BaaS.
  2. Raport Global Neobanks, który bada, w jaki sposób rynek neobanków gwałtownie się rozwijał i co czeka, gdy branża będzie przechodzić od hiper-wzrostu do zrównoważonego rozwoju.
  3. AI in Banking, która identyfikuje najbardziej znaczące aplikacje AI we frontach i centralach banków, a także zwycięskie strategie AI stosowane do tej pory przez instytucje finansowe.