Jak akceptować płatności kartą kredytową jako firma

Jak akceptować płatności kartą kredytową jako firma
Category: Kartę Kredytową
16 października 2020

Ujawnienie reklamodawcy

Jesteśmy niezależną, wspieraną przez reklamy porównywarką. Naszym celem jest pomoc w podejmowaniu mądrzejszych decyzji finansowych poprzez udostępnianie interaktywnych narzędzi i kalkulatorów finansowych, publikowanie oryginalnych i obiektywnych treści, umożliwiając bezpłatne przeprowadzanie badań i porównywanie informacji – tak, abyś mógł z pewnością podejmować decyzje finansowe.

Bankrate współpracuje z emitentami, w tym między innymi z American Express, Bank of America, Capital One, Chase, Citi i Discover.

Jak zarabiamy pieniądze.

Oferty, które pojawiają się na tej stronie pochodzą od firm, które nam wynagradzają. Ta rekompensata może mieć wpływ na to, jak i gdzie produkty pojawiają się w tej witrynie, w tym na przykład na kolejność, w jakiej mogą pojawiać się w kategoriach aukcji. Jednak ta rekompensata nie ma wpływu na publikowane przez nas informacje ani recenzje, które widzisz na tej stronie. Nie uwzględniamy wielu firm ani ofert finansowych, które mogą być dla Ciebie dostępne.

  • 14 marca 2020 r. /
  • 8 min czytania

Podziel się tą stroną

Dzielić

W Bankrate staramy się pomóc Ci podejmować mądrzejsze decyzje finansowe. Chociaż przestrzegamy ścisłej rzetelności redakcyjnej, ten post może zawierać odniesienia do produktów naszych partnerów. Oto wyjaśnienie, w jaki sposób zarabiamy pieniądze.

Treść tej strony jest aktualna na dzień publikacji; jednak niektóre z wymienionych ofert mogły wygasnąć.

Rzetelność redakcyjna

Bankrate przestrzega ścisłej polityki redakcyjnej, więc możesz mieć pewność, że Twoje interesy są na pierwszym miejscu. Nasi wielokrotnie nagradzani redaktorzy i reporterzy tworzą uczciwe i dokładne treści, które pomogą Ci podejmować właściwe decyzje finansowe.

Kluczowe zasady

Cenimy Twoje zaufanie. Naszą misją jest dostarczanie czytelnikom dokładnych i bezstronnych informacji, a my stosujemy standardy redakcyjne, aby to zapewnić. Nasi redaktorzy i reporterzy dokładnie sprawdzają zawartość redakcyjną, aby upewnić się, że informacje, które czytasz, są dokładne. Utrzymujemy zaporę ogniową między naszymi reklamodawcami a naszym zespołem redakcyjnym. Nasz zespół redakcyjny nie otrzymuje bezpośredniego wynagrodzenia od naszych reklamodawców.

Niezależność redakcyjna

Redakcja Bankrate pisze w imieniu CIEBIE – czytelnika. Naszym celem jest udzielenie najlepszych porad, które pomogą Ci podejmować mądre decyzje dotyczące finansów osobistych. Przestrzegamy ścisłych wytycznych, aby mieć pewność, że reklamodawcy nie mają wpływu na nasze treści redakcyjne. Nasz zespół redakcyjny nie otrzymuje bezpośredniego wynagrodzenia od reklamodawców, a nasze treści są dokładnie sprawdzane pod kątem dokładności. Niezależnie od tego, czy czytasz artykuł, czy recenzję, możesz mieć pewność, że otrzymujesz wiarygodne i niezawodne informacje.

Jak zarabiamy pieniądze

Masz pytania dotyczące pieniędzy. Bankrate ma odpowiedzi. Nasi eksperci pomagają Ci opanować Twoje pieniądze od ponad czterech dekad. Nieustannie dążymy do zapewnienia konsumentom fachowych porad i narzędzi potrzebnych do odniesienia sukcesu przez całe życie.

Bankrate przestrzega ścisłej polityki redakcyjnej, więc możesz mieć pewność, że nasze treści są uczciwe i dokładne. Nasi wielokrotnie nagradzani redaktorzy i reporterzy tworzą uczciwe i dokładne treści, które pomogą Ci podejmować właściwe decyzje finansowe. Treści tworzone przez naszą redakcję są obiektywne, oparte na faktach i nie mają na nie wpływu nasi reklamodawcy.

W przejrzysty sposób wyjaśniamy, w jaki sposób możemy dostarczać wysokiej jakości treści, konkurencyjne stawki i przydatne narzędzia, wyjaśniając, w jaki sposób zarabiamy.

Bankrate.com to niezależny, wspierany przez reklamy wydawca i porównywarka. Otrzymujemy wynagrodzenie w zamian za umieszczenie sponsorowanych produktów i usług lub kliknięcie przez Ciebie niektórych linków zamieszczonych w naszej witrynie. Dlatego ta rekompensata może mieć wpływ na to, jak, gdzie iw jakiej kolejności pojawiają się produkty w kategoriach aukcji. Inne czynniki, takie jak nasze własne zasady dotyczące zastrzeżonej witryny internetowej oraz to, czy produkt jest oferowany w Twojej okolicy lub w wybranym przez Ciebie zakresie oceny kredytowej, również mogą wpływać na to, jak i gdzie produkty pojawiają się na tej stronie. Chociaż staramy się oferować szeroką gamę ofert, Bankrate nie zawiera informacji o każdym produkcie lub usłudze finansowej lub kredytowej.

Uzyskaj spersonalizowane rekomendacje bankowe w 3 prostych krokach.
Zaczynaj

Jeśli prowadzisz małą firmę, musisz akceptować płatności kartą kredytową. Podczas gdy niektórym firmom udaje się przetrwać dzięki usługom gotówkowym, dzisiejsi konsumenci oczekują, że będą mogli korzystać z debetu lub kredytu w dowolnym miejscu – a jeśli robią zakupy online, debet i kredyt to jedyne opcje.

Oznacza to, że musisz nauczyć się akceptować płatności kartą kredytową jako mała firma. Istnieje wiele różnych sposobów akceptowania płatności kartą kredytową jako firmy, od rejestracji za pomocą konta handlowca po korzystanie z jednej z popularnych usług zewnętrznych, takich jak Square lub PayPal. Możesz nawet akceptować płatności Venmo jako mała firma, co może być dobrą opcją, jeśli prowadzisz marketing dla młodych ludzi.

Która metoda przetwarzania płatności kartą kredytową jest dla Ciebie odpowiednia? Wszystko sprowadza się do tego, ile transakcji kartą kredytową regularnie przetwarzasz i czy potrzebujesz osobistego przetwarzania płatności, obsługi transakcji online lub obu. Powinieneś także zadać sobie pytanie, czy szukasz dostawcy, który może zaoferować wysoki poziom obsługi klienta, czy też nie przeszkadza Ci rozwiązanie typu plug-and-play.

W jaki sposób małe firmy przyjmują płatności kartą kredytową?

Proces płatności kartą kredytową może wydawać się prosty od strony klienta – przeciągnij kartę, podpisz pokwitowanie – ale w rzeczywistości jest to bardzo złożony proces, który obejmuje wszystko, od monitorowania salda karty kredytowej po sprawdzanie potencjalnych oszustw.

Ponieważ właściciele małych firm zwykle nie mają infrastruktury wymaganej do sprawdzania ważności setek różnych transakcji kartami kredytowymi, zlecają to zadanie firmom obsługującym płatności kartami kredytowymi. Gdy karta kredytowa jest przeciągnięta, chipowana lub podsłuchana, firma przetwarzająca kontaktuje się z bankiem posiadacza karty lub pożyczkodawcą, aby potwierdzić, że na koncie są dostępne środki. Firma przetwarzająca prowadzi również kilka podstawowych kontroli pod kątem oszustw. Wszystko to dzieje się w ciągu zaledwie kilku sekund, a jeśli wszystko się zgadza, płatność zostaje zrealizowana.

Jednak to dopiero pierwszy krok w przyjmowaniu płatności kartą kredytową. Firma obsługująca karty kredytowe musi również upewnić się, że odpowiednia kwota pieniędzy zostanie pobrana z właściwych kont kredytowych lub debetowych i przesłana na Twoje konta. Transakcje te mają zwykle miejsce pod koniec każdego dnia roboczego, co jest jednym z powodów, dla których często może minąć dzień lub dwa, zanim zakup kartą kredytową pojawi się jako transakcja zaksięgowana.

W zamian za świadczenie wszystkich tych usług firmy obsługujące płatności kartą kredytową pobierają niewielką kwotę za każdą transakcję kartą kredytową. Banki i firmy obsługujące karty kredytowe pobierają również niewielką opłatę za wymianę za każdą transakcję – a firma przetwarzająca płatności odliczy te pieniądze od płatności kartą kredytową przed przelaniem środków na konto firmowe.

Wielu właścicieli małych firm uważa, że ​​utrata odrobiny pieniędzy w wyniku opłat za przetwarzanie i opłaty interchange jest więcej niż warta korzyści wynikających z możliwości przyjmowania płatności kartą kredytową. To powiedziawszy, istnieją sposoby na zminimalizowanie wpływu tych opłat, od wyboru odpowiedniej usługi przetwarzania płatności po naliczanie odpowiednich cen za towary.

Czy potrzebujesz konta handlowca?

Firmy, które przeprowadzają dużą liczbę transakcji kartą kredytową (ponad 10 000 USD miesięcznie, według Merchant Maverick) mogą skorzystać z konta handlowca. Chociaż założenie konta sprzedawcy jest droższe i obejmuje miesięczne opłaty, z czasem może zaoszczędzić pieniądze na kosztach przetwarzania karty kredytowej.

Mniejsze firmy mogą być jednak lepiej obsługiwane przez dostawcę usług płatniczych (PSP). Te zewnętrzne usługi przetwarzania kart kredytowych pobierają nieco wyższe opłaty za przetwarzanie transakcji kartą kredytową, ale zazwyczaj można je skonfigurować bezpłatnie, bez miesięcznych opłat – co oznacza, że ​​mogą być bardziej ekonomicznym wyborem dla firmy, która nie ma wolumen transakcji kartą kredytową w celu uzasadnienia konta sprzedawcy.

W sklepie a płatności online

Jeśli Twoja firma jest prowadzona w całości w sklepach stacjonarnych, transakcje kartą kredytową mogą stanowić tylko procent płatności, które otrzymujesz od klientów. W zależności od rodzaju sprzedawanych towarów i cen, w których je sprzedajesz, klienci mogą preferować płatność gotówką lub, choć obecnie rzadziej, czekiem.

To powiedziawszy, umożliwienie klientom płacenia kredytem to sprytne posunięcie. Bank Rezerw Federalnych w San Francisco donosi, że konsumenci używają gotówki tylko w 35 procentach swoich osobistych transakcji, co oznacza, że ​​detaliści, którzy nie oferują opcji płatności za pomocą kredytu lub debetu, potencjalnie pozostawiają pieniądze na stole.

Jeśli Twoja firma ma sklep internetowy (lub działa wyłącznie online), będziesz pracować prawie wyłącznie z transakcjami kredytowymi i debetowymi. Twoi klienci będą oczekiwać bezproblemowej realizacji transakcji, a wszystko, co sprawia, że ​​proces płatności wydaje się nietypowy lub nietypowy, może spowodować, że porzucą koszyki i zabiorą pieniądze na zakupy online w inne miejsce.

Czego potrzebujesz do płatności w sklepie

  • Czytnik / terminal kart: niezależnie od tego, czy używasz przystawki do smartfona, czy zamontowanego terminala typu swipe / chip / tap, będziesz potrzebować narzędzia, które może odczytać kartę kredytową klienta.
  • Wirtualny terminal: jeśli nie chcesz mieć czytnika kart ani fizycznego terminala do kart, możesz akceptować płatności kartą kredytową, wpisując numer karty kredytowej w smartfonie lub komputerze. Jest to również skuteczny sposób przyjmowania płatności kartą kredytową przez telefon.
  • Oprogramowanie do obsługi punktów sprzedaży: to oprogramowanie pobiera odpowiednią kwotę z karty klienta, daje klientowi możliwość dodania napiwku, zarządza paragonami, zbiera wiadomości e-mail, śledzi zakupy i nie tylko.

Czego potrzebujesz do płatności online

  • Witryna sklepowa: Twoja witryna musi wyraźnie przedstawiać wszystkie dostępne produkty lub usługi w sposób umożliwiający potencjalnym klientom przeglądanie i zdobywanie informacji o Twojej ofercie.
  • Koszyk: gdy klienci wybierają produkty do kupienia, przedmioty te są gromadzone w wirtualnym koszyku. Dobry koszyk wyświetla zarówno liczbę pozycji w koszyku, jak i całkowity koszt koszyka (nie licząc podatku ani kosztów wysyłki, które są uwzględniane podczas procesu płatności).
  • Bramka płatności: jak sama nazwa wskazuje, bramka płatności zapewnia klientom bezpieczny sposób płacenia za produkty lub usługi w koszyku. (Oprogramowanie dla punktów sprzedaży obejmuje również bramki płatności).

Jaki jest najłatwiejszy i najtańszy sposób przyjmowania płatności?

Nie ma jednej „łatwej i taniej” metody przyjmowania płatności kartą kredytową. To, co jest najłatwiejsze i najmniej kosztowne dla Twojej firmy, będzie zależeć od potrzeb Twojej firmy, liczby transakcji kartą kredytową przetwarzanych w cyklu miesięcznym oraz od tego, czy spodziewasz się znacznego rozwoju firmy w przyszłości.

Jeśli Twoja firma dopiero się zaczyna, prawdopodobnie najlepiej będzie pracować z dostawcą usług płatniczych lub usługą przetwarzania kart kredytowych innej firmy. Chociaż ta opcja wiąże się z nieco wyższymi opłatami za przetwarzanie kart kredytowych, nie będziesz musiał płacić kosztów konfiguracji i nie będziesz związany z miesięczną umową. W rzeczywistości możesz przestać korzystać z PSP, kiedy tylko chcesz, bez żadnych opłat – co możesz chcieć zrobić, gdy Twoja firma skaluje się do punktu, w którym istnieje większe prawdopodobieństwo, że skorzystasz z niższych opłat związanych z kontem handlowca.

Jeśli chcesz poznać opcje przetwarzania płatności, Merchant Maverick oferuje wiarygodne recenzje kont handlowców i recenzje aplikacji do płatności mobilnych. Oto krótkie podsumowanie niektórych z najpopularniejszych opcji:

Kwadrat

Square oferuje różnorodne rozwiązania w zakresie przetwarzania płatności, od terminali w punktach sprzedaży po platformy e-commerce – i tak, możesz nawet używać Square do przetwarzania płatności kartą kredytową na swoim smartfonie. Większe firmy mogą skorzystać z niestandardowego, zbudowanego od podstaw przetwarzania płatności Square. Ceny różnią się w zależności od wybranego rozwiązania, ale podstawowy system punktów sprzedaży jest darmowy i pobiera 2,6 procent + 0,10 USD za transakcję.

Shopify

Shopify oferuje pojedynczą platformę ze wszystkimi funkcjami e-commerce i punktów sprzedaży, których potrzebujesz do prowadzenia małej firmy. Podstawowy plan Shopify jest przeznaczony dla osób, które dopiero rozpoczynają nową działalność; kosztuje 29 USD miesięcznie plus 2,9% + 0,30 USD za transakcję online i stałe 2,7% za transakcję osobistą. Większe firmy mogą rozważyć droższe plany Shopify lub Advanced Shopify.

PayPal

PayPal pomaga małym firmom, zapewniając szybki i łatwy proces płatności online, który konsumenci już znają i którym ufają. Ponadto możesz korzystać z PayPal Here, aby przyjmować płatności osobiste – niezależnie od tego, czy jest to podstawka ładująca z chipem podłączona do systemu sprzedaży, czy mobilny czytnik kart podłączony do smartfona. Z usług przetwarzania płatności online i osobiście można korzystać bezpłatnie; firmy płacą 2,9 procent plus stałą opłatę zależną od waluty w przypadku transakcji online i 2,7 procent w przypadku transakcji osobistych.

Naszywka

Stripe oferuje zintegrowaną platformę obsługującą zarówno transakcje online, jak i osobiste. Firmy płacą 2,9% + 0,30 USD za transakcję bez opłat konfiguracyjnych, miesięcznych lub ukrytych. Jeśli korzystasz z terminala Stripe do przyjmowania płatności osobistych, zapłacisz 2,7% + 0,05 USD za transakcję; musisz także kupić czytnik płatności 59 lub 299 USD, w zależności od potrzeb Twojej firmy.

Venmo

Venmo jest znane z transakcji peer-to-peer, ale firmy mogą również używać Venmo do przetwarzania płatności kartą kredytową online. Musisz połączyć Venmo z Braintree lub PayPal Connect, zanim będziesz mógł zacząć przyjmować płatności Venmo od klientów, ale jest to jeszcze jeden sposób na zapewnienie zaufanej, markowej metody płatności. Transakcje Venmo kosztują 2,9 procent + 0,30 USD, bez opłat konfiguracyjnych i miesięcznych.

Jak mogę akceptować płatności kartą kredytową bez opłat?

Nie ma sposobu, aby akceptować płatności kartą kredytową bez uiszczania opłat, więc właściciele małych firm muszą przełożyć opłaty za przetwarzanie kart kredytowych na koszt prowadzenia działalności. Może to oznacza nieznaczne podniesienie cen, aby Twoja firma osiągnęła niezbędny zysk z każdego sprzedanego przedmiotu. Może to oznaczać dodanie dopłaty lub opłaty za wygodę do płatności dokonywanych za pomocą kredytu, ale warto znać zarówno stanowe, jak i federalne przepisy dotyczące dopłat i opłat wygodnych. Niektóre firmy odmawiają nawet przyjmowania płatności kartą kredytową w przypadku transakcji poniżej pewnej kwoty w dolarach – istnieją również zasady dotyczące tego, więc zapoznaj się z nimi, zanim zaczniesz informować klientów, kiedy mogą, a kiedy nie mogą skorzystać z kredytu.

Jak wybrać najlepszy sposób akceptowania kart kredytowych jako firmy

Jeśli próbujesz zdecydować, w jaki sposób Twoja mała firma powinna akceptować karty kredytowe, zacznij od zadania sobie pytania, ile transakcji kartą kredytową obecnie przetwarza Twoja firma. Jeśli Twoja firma obecnie nie akceptuje płatności kartą kredytową, dodanie zaufanego zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, takiego jak Square lub PayPal, może pomóc w rozpoczęciu przetwarzania transakcji kartą kredytową. W miarę rozwoju Twojej firmy zwracaj uwagę na moment, w którym transakcje kartą kredytową przekraczają 10 000 USD miesięcznie. Wtedy skorzystasz z przejścia z PSP na konto sprzedawcy; tak, zapłacisz miesięczną opłatę za konto, ale zaoszczędzisz pieniądze na każdej transakcji kartą kredytową – a gdy Twoja firma osiągnie określony poziom, to mądre posunięcie.

Jeśli próbujesz wybrać między usługami przetwarzania kart kredytowych, wykonaj obliczenia. Zsumuj wszystkie koszty każdej usługi z Twojej listy, od opłat za transakcję po opłaty miesięczne, i zobacz, która usługa obciąży Cię najmniej za przetwarzanie płatności kartą kredytową. Struktury opłat są często różne w zależności od tego, czy transakcja odbywa się osobiście, czy przez Internet, więc upewnij się, że zadajesz sobie pytanie, skąd prawdopodobnie pochodzi większość obciążeń Twojej karty kredytowej. Pamiętaj, że firma z dużą liczbą transakcji kartą kredytową może skorzystać na usłudze, która pobiera miesięczne opłaty, ale oferuje niskie stawki przetwarzania płatności.

Powinieneś także zadać sobie pytanie, jakie inne korzyści uzyskujesz z każdej potencjalnej usługi. Na przykład usługa przetwarzania płatności, która oferuje również gotową witrynę sklepu internetowego, może być dobrym rozwiązaniem dla właścicieli małych firm, którzy nie chcą tworzyć własnej witryny i funkcji koszyka na zakupy. Na koniec nie zapomnij o obsłudze klienta! Czy jesteś typem właściciela firmy, który może obsłużyć zewnętrzny procesor z ograniczoną obsługą klienta, czy wolisz współpracować z firmą, w której agent jest zawsze dostępny, aby pomóc?

Kiedy już wiesz dokładnie, czego oczekujesz od usługi płatności kartą kredytową i jak porównać ofertę każdej usługi, będziesz w stanie dokonać najlepszego wyboru dla swojej firmy.